kobiety.net.pl

Nazwa: Hasło:
 
Jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się
» Polityka cookie Kobiety.net.pl

Strona główna   Dom   Kariera   Rodzina   Styl   Zdrowie   Związki   Życie   Klub  

 
Szukaj

   





 




 
 

W poszukiwaniu torebki idealnej
2011/7/24 19:47:40

Rwąca się podszewka i psujący się zamek, za duża lub za mała i na pewno za droga. To statystyczna torebka w Polsce. Jak pokazały badania UPS à la mode przeprowadzone w listopadzie 2010 r. Co trzecia Polka ocenia swoją torebkę tylko na dostateczny. Od grudnia, UPS wraz z projektantką Anią Kuczyńską rozpoczęli poszukiwania torebki doskonałej.

Badania UPS à la mode to dopiero początek całego projektu, którego efektem jest kolekcja torebek damskich, odpowiadających na potrzeby nowoczesnych kobiet. Pierwszym etapem projektu było poznanie torebkowego gustu statystycznej Polki. W badaniu instytutu Homo Homini i firmy UPS, wzięło udział ponad 1000 kobiet z całej Polski.

„Kosmos" na uczelnie i imprezę

Najmłodsze biorące udział w badaniu dziewczyny najbardziej potrzebują uniwersalnej torebki, która pozwoli stylowo wyglądać na uczelni i wystrzałowo na wieczornej imprezie. Najczęściej nazywały swoją tę codzienną „kosmosem" i mówiły, że cechą bez której nie może się obyć damska torebka to trwałość. Co ciekawe, ponad 17 proc. respondentek w swoim „kosmosie" nosi również gaz do samoobrony i narzędzia, takie jak na przykład śrubokręt. Właśnie dla nich torebka powinna być modna (10 proc.), ale wcale nie rzucająca się w oczy (21 proc). Przedstawicielki tej grupy o wiele częściej są skłonne odejść od klasyki i zdecydować się np. na torbę płócienną (15 proc.).

Torebkowa proza życia

fot. UPSInne potrzeby mają kobiety łączące życie zawodowe i rodzinne - grupa wiekowa między 26 a 35 rokiem życia wyraźnie wyodrębniała się spośród innych swoimi oczekiwaniami. Dla nich w torebkach liczy się przede wszystkim wygoda (51 proc.). Ani jedna z respondentek w tym wieku nie powiedziała, że wadą może być wielkość torebki, co czwarta z nich uważa swoją torbę za niezbędnik, w którym nosi zakupy, kosmetyki (również te dla dziecka) ale również ładowarkę do telefonu i gazety (ponad 30 proc.).

„Przyjaciel" tkwi w szczegółach

Dojrzałe, aktywne kobiety powyżej 35 roku bardziej zwracają uwagę na szczegóły. Dla nich torba to przyjaciel. Lubią ułatwienia typu: dodatkowe kieszonki, karabińczyki, łańcuszki (30 proc). Doceniają torebki wykonane ze skóry naturalnej (55 proc.) i z zamszu (20 proc.). Wybierają klasyczny kształt - 70 proc. z nich uważa, że torba powinna być w kształcie prostokąta, ale także częściej od innych deklarują, że torebka powinna się rzucać w oczy.

Kolekcja Torebek Idealnych, czyli UPS à la mode


Połączenie funkcjonalności z estetyką, elegancji z praktycznością opanowała do perfekcji polska projektantka mody - Ania Kuczyńska. Dlatego to jej zostało powierzone stworzenie kolekcji idealnych torebek w oparciu o pełne sprzeczności wizje współczesnych kobiet.

- Pomysł stworzenia kolekcji torebek inspirowanych i konfrontowanych z opiniami Polek wydaje mi się bardzo interesujący. To dla mnie duże wyzwanie. Moda powinna nas wyróżniać, dawać poczucie komfortu i satysfakcji, wpisywać się w nasze potrzeby i nawyki - mówi Ania Kuczyńska.




()


 
 

WyslijPowiadom znajomego DrukujWersja do druku LinkDodaj link Kanal RSSKanal RSS

Zainteresował Cię ten artykuł? Przeczytaj podobne. Kliknij i wybierz temat: Ania Kuczyńska, moda, torebka


 


 


 

Babà jest pochodną ciasta rosnącego na naturalnych drożdżach, typowego dla polskiej tradycji ludowej. Uważa się że odmiana ta została wprowadzona na życzenie Gerolamo Baby, osiemnastowiecznego króla Neapolu, który był wielkim wielbicielem słodkości. »